مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عزت‌اللهی ایران بیا نیست

  • کد خبر: ۱۹۰۹۳۵
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
عزت‌اللهی ایران بیا نیست
سعید عزت‌اللهی رسماً اعلام کرد تا پایان فصل در دانمارک خواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید عزت‌اللهی از جمله بازیکنانی است که در هر پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران نامش بسیار مطرح می‌شود و تقریبا تیمی نیست که هافبک تیم ملی به آن لینک نشود! با این حال این هافبک گیلانی که تا نیم فصل با وایله دانمارک قرارداد داشت، باتوجه به تمدیدی که داشته اعلام کرد که قطعاً تا پایان فصل در این باشگاه دانمارکی خواهد ماند.

عزت‌اللهی در گفت‌وگویی که داشته این موضوع را رسماً اعلام کرده تا از الان خبر‌ها و حواشی پنجره زمستانی را تکذیب کرده باشد و البته مشخص شود که این بازیکن به هیچ وجه بمب نقل و انتقالاتی تیم‌های متمول لیگ در بازه نیم فصل نخواهد بود.

هافبک ۲۷ ساله تیم ملی در پاسخ به این شایعه که باوجود تمدید قراردادش با وایله گفته می‌شود ممکن است نیم فصل به لیگ برتر بازگردد، چنین توضیح می‌دهد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من قراردادم را نیم‌فصل دیگر و تا پایان فصل امسال تمدید کردم. با توجه به اینکه جام ملت‌ها را در پیش داریم و زمانی برای جابه‌جایی نیست قطعاً در خدمت وایله هستم. الان همه تمرکز خود را گذاشته‌ام تا ابتدا یک فصل خوب با وایله و سپس یک تورنمنت خوب را با تیم ملی پشت سر بگذارم و در ادامه باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقاتی می‌افتد. صحبتی که اشاره کردید همگی گمانه‌زنی رسانه‌ای هستند که من در جریان آن‌ها نیستم!

وی ادامه داد: این صحبت‌ها را برای اولین‌بار است که می‌شنوم! باشگاه‌های ایرانی همه درگیر مسابقات و ماجرا‌های خود هستند و این حرفه‌ای نیست که از الان کسی بخواهد کاری کند یا مذاکره‌ای داشته باشد. در تابستان چند باشگاه لطف داشتند و با من تماس گرفتند، اما با توجه قراردادی که داشتم و به‌خاطر مبلغ رضایتنامه بالا که همه آن‌ها در جریانش بودند، یک‌سری اتفاقات افتاد که منجر به ماندنم در دانمارک شده و درحال‌حاضر تا پایان فصل قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.

منبع: فوتبالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->